Autor Wątek: angielskie katalogi  (Przeczytany 5444 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

marek82

  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
angielskie katalogi
« dnia: Maj 02, 2013, 20:53:36 »
witam. mam takie pytanko czy mozna gdzies pobrac angielskie katalogi?? chcial bym wypozycjonowac strone w uk a w bazie seolight so przewaznie tylko polskie katalogi. a moze to nie ma znaczenia? jestem amatorem w tych sprawach:)

pawelek

  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: angielskie katalogi
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 03, 2013, 21:33:34 »
Tutaj można znaleźć przykładowe bazy obcojęzyczne:
http://www.seolight.pl/seolight/katalogowanie_obcojezyczne

Z tego co wiem, nie są one aktualizowane, ale warto je sprawdzić.

marek82

  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: angielskie katalogi
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 04, 2013, 13:33:39 »
wiec zainstalowalem angielski pakiet katalogow ale w filtrze cos jest nie tak, robilem tak jak w samouczku i w instrukcji bylo napisane ze po wpisaniu np darmowe pokazuje sie lista darmowych. u mnie obojetnie co bym wpisam czy darmowe czy moderowane badz inne nie sortuje katalogow. czy jest to wina tego ze sa to angielskie czy ja cos nie tak robie?

aha dodam jeszcze ze np po wpisaniu np darmowe podaje mi tylko ilosc darmowych katalogow ale nie sortuje natopiast jak szukalem preselli to wynik jest 0  jest to mozliwe aby nie bylo w ang katalogow do preselli?
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2013, 13:43:19 wysłana przez marek82 »

pawelek

  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: angielskie katalogi
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 04, 2013, 16:49:34 »
Spróbuj wpisać w oknie filtrów kryterium: darmowy. Jeżeli wpisujesz 'darmowe' to nie zadziała.

Jeżeli chodzi o inne kryteria, to z tego co widzę w obcojęzycznych bazach podane są tylko informacje o adresie katalogu oraz o tym czy jest darmowy. Także sortowanie po innych kolumnach nie będzie działać.

marek82

  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: angielskie katalogi
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 05, 2013, 17:40:07 »
ok dzieki za odpowiedzi mam teraz takie pytanko
znalazlem kilkanascie angielskich katalogow w sieci ktorych nie ma na liscie w moim katalogu. pytanie takie jak moge dodac nowe katalogi do listy w seolight?

i jeszcze takie w bazie ang katalogow mam bardzo duzo takich jak ten http://web-masters.org.uk/ rozniacych cie nazwa i koloramie jest tam soe service ale jak klikam w zeby dodac strone to na kazdej z nich pojawia sie page not found. wie ktos dlaczego i jak tam mozna sie podpiac? wiem ze dzialaja te katalogi bo jest tam sporo ogloszen
« Ostatnia zmiana: Maj 05, 2013, 18:08:44 wysłana przez marek82 »

pawelek

  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: angielskie katalogi
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 06, 2013, 11:13:11 »
Katalogi do bazy można dodawać na dwa sposoby:

  • za pomocą LightMenedżera. Można tam również zaimportować większą ilość katalogów z pliku (struktura pliku dostępna jest w pomocy SeoLight)
  • za pomocą opcji "Dodaj katalog do bazy" dostępnej w menu kontekstowym przeglądarki w SeoLight. Opcja ta jest dostępna gdy mamy otwarty katalog, którego nie ma w bazie.

Jeśli chodzi o podany katalog http://web-masters.org.uk, to znalazłem w dziale 'sitemap' taki odnośnik:

http://www.web-masters.org.uk/submit.php
« Ostatnia zmiana: Maj 06, 2013, 11:14:45 wysłana przez pawelek »

marek82

  • *
  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
Odp: angielskie katalogi
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 07, 2013, 16:45:14 »
ok wiec dodalem dwa katalogi za pomoca lightmanagera i tak niby sie dodaly ale w filtrze ich nie widac. gdy wklejam adres w przegladarce i proboje dodac za pomoca zielonej strzalki do listy katalogow do ktorych zostala strona dodana nic sie nie dzieje

sorki cofam to pytanie wystarczylo zamknac i wlaczyc program a katalogi sie pojawily :)
« Ostatnia zmiana: Maj 07, 2013, 16:48:21 wysłana przez marek82 »

pawelek

  • *
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Odp: angielskie katalogi
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 07, 2013, 23:05:22 »
Aby wprowadzone zmiany były widoczne w projekcie można również ponownie załadować projekt, bądź dodać sobie do paska narzędzi opcję "Aktualizuj projekt z bazą"  ;)