Autor Wątek: angielskie katalogi  (Przeczytany 5444 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

marek82

• *
angielskie katalogi
« dnia: Maj 02, 2013, 20:53:36 »
witam. mam takie pytanko czy mozna gdzies pobrac angielskie katalogi?? chcial bym wypozycjonowac strone w uk a w bazie seolight so przewaznie tylko polskie katalogi. a moze to nie ma znaczenia? jestem amatorem w tych sprawach:)

pawelek

• *
Odp: angielskie katalogi
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 03, 2013, 21:33:34 »
Tutaj można znaleźć przykładowe bazy obcojęzyczne:
http://www.seolight.pl/seolight/katalogowanie_obcojezyczne

Z tego co wiem, nie są one aktualizowane, ale warto je sprawdzić.

marek82

• *
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 04, 2013, 13:33:39 »
wiec zainstalowalem angielski pakiet katalogow ale w filtrze cos jest nie tak, robilem tak jak w samouczku i w instrukcji bylo napisane ze po wpisaniu np darmowe pokazuje sie lista darmowych. u mnie obojetnie co bym wpisam czy darmowe czy moderowane badz inne nie sortuje katalogow. czy jest to wina tego ze sa to angielskie czy ja cos nie tak robie?

aha dodam jeszcze ze np po wpisaniu np darmowe podaje mi tylko ilosc darmowych katalogow ale nie sortuje natopiast jak szukalem preselli to wynik jest 0  jest to mozliwe aby nie bylo w ang katalogow do preselli?
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2013, 13:43:19 wysłana przez marek82 »

pawelek

• *
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 04, 2013, 16:49:34 »
Spróbuj wpisać w oknie filtrów kryterium: darmowy. Jeżeli wpisujesz 'darmowe' to nie zadziała.

Jeżeli chodzi o inne kryteria, to z tego co widzę w obcojęzycznych bazach podane są tylko informacje o adresie katalogu oraz o tym czy jest darmowy. Także sortowanie po innych kolumnach nie będzie działać.

marek82

• *
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 05, 2013, 17:40:07 »
ok dzieki za odpowiedzi mam teraz takie pytanko
znalazlem kilkanascie angielskich katalogow w sieci ktorych nie ma na liscie w moim katalogu. pytanie takie jak moge dodac nowe katalogi do listy w seolight?