Autor Wątek: Hasla  (Przeczytany 3545 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Aneta89

  • *
  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
Hasla
« dnia: Październik 05, 2011, 16:01:45 »
Witam, mam problem z menadzerem hasel i rejestracja wp.
Otoz dodaje e-maile w menadżerze hasel, pobieram hasla - pojawiaja sie z prawej strony, klikam zatwierdz - hasla znikaja, ale gdy wejde w edycje hasel - jest tam pusto, nie dodaja sie zadne hasla. Jesli probuje dodac jakies recznie konczy sie to takim komunikatem:
http://imageshack.us/photo/my-images/89/dasdasdfas.jpg/

Jesli próbuję wejść w narzędzia -> rejestracja wp pojawia się taki komunikat:
http://imageshack.us/photo/my-images/585/jgfghfj.jpg/

Co mam zrobić?
pozdrawiam.

Complay

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 387
    • Zobacz profil
Odp: Hasla
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 05, 2011, 18:45:27 »
Problem jest spowodowany brakiem pliku 'passwords', którego program z jakiegoś powodu nie może utworzyć.
W załączniku znajduje się ten plik, należy go skopiować do folderu: %APPDATA%\Complay\SeoLight

lukash4

  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
Odp: Hasla
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 29, 2012, 20:48:41 »
Witam

Mam ten sam problem.
Dodałem plik z załącznika - niestety nie pomogło.
Ręczne dodawanie haseł także nie działa - nie można dodać rekordu.

Jest jakaś rada?

edit: problem występuje na Windows 7
         na XP wszystko działa ok.

Myślę ,że może być to spowodowane inna struktura katalogów w systemach....niestety nie umiem sam znaleźć rozwiązania.
« Ostatnia zmiana: Październik 29, 2012, 21:54:19 wysłana przez lukash4 »

Complay

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 387
    • Zobacz profil
Odp: Hasla
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2012, 10:54:56 »
Czy program jest uruchamiany z tego samego konta użytkownika? Podana wyżej ścieżka "%APPDATA%" rozwija się do "C:\Users\[konto]\AppData\Roaming", czyli jest inna dla każdego konta w systemie.

lukash4

  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
Odp: Hasla
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 30, 2012, 12:41:42 »
Tak... program jest uruchamiany z konta użytkownika dla którego odnosi się powyższa ścieżka z katalogiem.
Jak pisałem powyżej w Windows 7 katalog Complay nie zawiera podkatalogu SeoLight i ma inną strukturę wewn. od tego z Windows Xp.
Po ręcznym utworzeniu katalogu SeoLight i dodaniu pliku passwords sytuacja nie poprawia się.

Complay

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 387
    • Zobacz profil
Odp: Hasla
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 30, 2012, 13:34:01 »
Proszę spróbować w takim razie utworzyć na Windows XP kopię zapasową bazy haseł korzystając z wbudowanego w SeoLight narzędzia. Następnie na Windows 7 przywrócić tą kopię (upewnić się wcześniej, że katalog "SeoLight" i plik "passwords" istnieją).

lukash4

  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
Odp: Hasla
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 31, 2012, 14:05:45 »
Próbowałem... niestety otrzymuję komunikat "Nie można przywrócić kopii zapasowej".
Natomiast kopia bez haseł wczytywana jest poprawnie.

Complay

  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 387
    • Zobacz profil
Odp: Hasla
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 31, 2012, 15:51:47 »
Wygląda jakby coś blokowało programowi dostęp do tego katalogu.
Proszę jeszcze spróbować obniżyć komunikaty UAC w Windowsie lub całkiem go wyłączyć. Można też wyłączyć na chwilę program antywirusowy.

lukash4

  • *
  • Wiadomości: 30
    • Zobacz profil
Odp: Hasla
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 31, 2012, 20:52:27 »
Po zmianie UAC  na niższe wszystko działa poprawnie.
Bardzo dziękuję za pomoc.